Database marketing

 

Voor het bewerkstelligen van een hecht en effectief dialoog met uw prospects of relaties, is een database met de basisgegevens als; NAW(TE) van cruciaal belang. U wilt immers laten merken dat u weet met wie u de dialoog aangaat en duidelijk maakt dat u inspeelt op hun behoeften. Schieten met hagel is immers het laatste wat u wilt, nietwaar?

 

Een goede indruk achterlaten bij de ontvanger, start met een juiste en complete opbouw van gegevens in de database. Zo kunt u actiematige campagnes gaan inzetten op basis van de eerder in kaart gebrachte klant- en prospectprofielen.

 

Zodra de profielen en dataselecties in kaart zijn gebracht, kan er gestart worden met  Event Driven campagnes. U zult dan gaan zien dat de marketinginspanningen en de -investering zichzelf sneller zullen terugverdienen. De geïnvesteerde ‘’marketingeuro’’ wordt dus meer waard! En dát is waar de specialisten van All4LEADS uw organisatie of merk bij kunnen helpen.

 

Bedrijven en merken die hun publiek écht relevante content op maat willen en kunnen bieden, via het juiste kanaal en zich open stellen voor dat publiek, zullen het verschil gaan maken.
Bovendien verwachten uw klanten of prospects voor hen relevante content, op welke plek ze zich ook bevinden. Daarom doen alle consumentenmerken/organisaties, er goed aan op tijd een begin te maken met het creëren van dialogen met klanten via relevante  kanalen.

 

Wij helpen u met correcte dataselecties en dataopbouw, gepersonaliseerde content op maat en het op elkaar afstemmen van de juiste mediamix, om een dialoog op te bouwen op weg naar een waardevolle klantrelatie!

 

‘’What makes content engaging is relevancy. You need to connect the contact information with the content information.- Gail Goodman’