Drukwerk/Promotiemateriaal

 

Het drukken van briefpapier en enveloppen is een bijkomende zaak in het grafische productieproces, waar secuur mee om dient te worden gegaan. Vaak is het voordeliger om drukwerk als flyers en bijlagen te laten drukken bij een grotere oplage.


De variabelen als; NAW en ook recordgerelateerde variabelen, als; een gepersonaliseerd aanbod of actiegericht beeldmateriaal, kunnen dan vervolgens worden ingeprint met een laserprinter of een inkjetprinter.
Ook voor wat betreft het drukwerk is het van belang een partner te hebben die van de hoed en de rand weet hoe dit productieproces in zijn werk gaat en zonder haken en ogen een mooi eindresultaat voor u kan waarborgen.


Welk papier moet er bijvoorbeeld worden gebruikt en is dit wel geschikt voor het vervaardigen van een totaal mailpack op een specifieke printer? Kunnen de couverteermachines het papiersoort en de afmetingen van het mailpack geheel verwerken?


Opnieuw lastige vraagstukken waar u zich geen zorgen over wilt en hoeft te maken. Dat doen wij wel! Een kleine fout in dit drukwerktraject kan namelijk al een hele hoop problemen geven bij het wel of niet doen slagen van een campagne.


Vraag het onze specialisten, zij ondersteunen u ook in dit proces!

‘’You can’t expect to just write and have respondents come to you- that’s to passive.– Anita Campbell’’