Adverteren

 

Print:
Traditioneel adverteren kan op vele manieren: in bijvoorbeeld dagbladen, weekbladen of magazines is het nog altijd van groot belang om uw merk of organisatie goed op de kaart te zetten en herkenning te creëren onder uw doelgroep. Pas als het product wordt herkend en interesse wekt onder de doelgroep, zal worden overgegaan tot een probeer aankoop (trial).  


Belangrijk is dus een aansprekende en pakkende advertentie om uw doelgroep te bereiken. De specialisten van ALL4LEADS bedenken en realiseren niet alleen uw advertenties met een creatief ontwerp op maat, zodat uw advertentie in het oog springt en tot actie zal triggeren. Nog veel belangrijker: zij adviseren u ook in de soort advertentiemethodes en het aanbieden van een goed en gericht trial- aanbod. Wánt, een ontwerp kan nog zo glamourous en hip zijn als wat, uw doel is uiteindelijk het bereiken en aansporen van een trefzekere doelgroep met een passend aanbod.


Daarom is het juiste advertentiekanaal, een aanlokkelijk aanbod -dat past bij het prospect profiel- dus ook toonaangevend voor het welslagen van uw fysieke advertentiecampagne.

 

DRTV/RTV:
Het belangrijkste onderdeel van ''DRTV'' is de toevoeging van ''DR'': direct respons. Het doel van DRTV is dat het TV-publiek direct reageert op een commercial. Deze reactie is bijvoorbeeld het bellen naar een telefoonnummer, het scannen van een QR-code of het surfen naar een landingspage.

DRTV campagnes worden vaak gemanaged door specialisten. Wij kunnen u ook in dit soort campagnes adviseren en managen. Zo kunt u ervoor kiezen om desgewenst de radio of tv campagne onderdeel uit te laten uitmaken van een totaal crossmediaal of multichannel concept.

Via een radiocampagne bereik je de consument de hele dag door, op plaatsen en momenten waar geen ander medium dat kan. Radio is realtime. Je kan zodoende prima inspelen op gebruiks- en aankoopmomenten.
Televisiecommercials hebben een grote impact. Mits goed opgezet en uitgevoerd uiteraard.

 

Graag denken wij met u mee hoe een zo hoog mogelijk rendement uit het campagnebudget behaald kan worden. Een efficiënte reclamefilm, die aanlokkelijk is voor de doelgroep en onderdeel uitmaakt van een totale mediamix.
Op zoek naar een radio of TV commercial die pakkend is? Vraag het onze specialisten!

"Give them quality. That"s the best kind of advertising.