Marketing Quickscan

 

Quickscan respons & conversie optimalisatie:

Vallen de resultaten tegen uit uw marketing activiteiten? Of bent u gewoon benieuwd of er punten zijn die beter of efficiënter kunnen? Wij nemen graag uw marketing uitingen onder de loupe en voorzien u in een passend advies waar u écht wat aan heeft!

 

Voor slechts 749,00 kunt u door onze specialisten een Quickscan laten uitvoeren.

U ontvangt hiervoor:
- introductie/kennismakingsgesprek
- inventariseren & analyseren huidige marketing activiteiten
- advies rapport met verbeterpotentieel

 

Voor uw merk of organisatie is het namelijk van levensbelang om de effectiviteit van de marketing acties te waarborgen. Het is immers de motor van uw merk/identiteit. Om een voorbeeld te geven, een auto heeft ook een APK nodig om functioneel te blijven. Zo ook uw marketing!

 

Twijfel niet, doe de Quickscan en zie wat onze marketing audit voor u aan verbeterpotentieel in petto heeft. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een rapport met hierin de optimalisatiepunten voor een hogere respons op uw offline marketing of e-commerce activiteiten.

 

 

Benchmark Quickscan

 

Quickscan Benchmarking:

Voor uw merk of organisatie is het van economisch belang om de kosten en de effectiviteit van de outsourcingstrajecten te meten, vergelijken en te verbeteren. Het doen van een benchmark is dus cruciaal voor het bewaken van de kwaliteit. 
 
ALL4LEADS helpt ook bij het analyseren en vergelijken van de huidige processen en kosten van uw marketingbestedingen. Wij kennen immers de markt en de verschillende productietechnieken, zo kunnen wij eenvoudiger inschatten wat het beste bij uw vraag past. Met als doel het behalen van een efficiëntere inzet van het productieproces en een hoger rendement op uw geïnvesteerde ‘’marketingeuro’’!

 

Laat onze adviseurs inzichtelijk maken welke kansen nog voor het oprapen liggen en waarin u juist op het goede spoor zit. Voor slechts € 749,00 voeren wij een benchmark uit en brengen het financiële verbeterpotentieel in kaart.

‘’When you break down all the fluff, there are two ways to promote and market your business: dumber, slower and more expensive, - or smarter, faster and more affordable. – David Siteman Garland’’